sonsepet

m.e.t.a.bolizmanız Yavaş mı Çalışıyor?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ŘǾǾَt

Moderatör
Onursal
m.e.t.a.bolizmanızın yavaş çalıştığını düşünüyorsanız bunları yapıyor olabilirsiniz.




* Yaşlandıkça m.e.t.a.bolizmanız yavaşlar. Her 10 yıllık dönemde yüzde 2-4 daha az enerji yalar. Menopoz veya andropoz ++++bolizmayı daha yavaşlatır.


* Hareketsiz yaşam ++++bolizmayı yavaşlatır. Kasları azaltır, yağ depolarını artırır.

* Düzenli egzersiz ++++bolizmayı artırır. Daha az kilo almak için çok egzersiz yapın.

* Troid problemleri ++++bolizmayı yavaşlatır. Hipertiroidi varsa hızlı kilo alma, halsizlik, yorgunluk, kabızlık, unutkanlık gibi belirtiler olabilir.

* Balık ++++bolizmayı hızlandırır. Haftada en az iki defa balık yemek hastalık riskini azaltır.

* ++++bolik sendrom, kilo almayı kolaylaştırır.

* Kas kaybetmek ++++bolizmayı yavaşlatır.

* Az yemek ++++bolizmayı yavaşlatır. Düşük kalorili diyetler bu açıdan sağlıklı değildir. Az enerji alan beden bunu tehlike sinyali olarak görür ve ++++bolizmanızı yavaşlatır.

* Besinlerin içeriği ++++bolizmayı etkiler.

* Glisemik İndeksi yüksek besinler ++++bolizmayı etkiler. Örneğin koladan aldığınız şeker daha hızlı, barbunyadan aldığınız şeker daha yavaş kana karışır. Kola içtikten sonra ortaya çıkan enerjiyi hemen kullanmazsanız yağ olarak depolanır. Barbunyadaki enerjinin emilimi daha yavaş olduğu için ortaya çıkan enerjiyi kullanma ihtimaliniz daha yüksektir.


* Tam ve doğal besinler ++++bolizmayı çalıştırır. Acı biber, kimyon, zencefil, karabiber yemeklere eklendiğinde vücudu ısıtır, sindirimi rahatlatır.

* Besin intoleransı ++++bolizmayı yavaşlatır. Sürekli aynı besinlerle beslenenlerde, kronik stres altında yaşayanlarda belli besinlere karşı intolerans görülür. Bunun sonucunda kilo artışı, sindirim problemleri, halsizlik, yorgunluk ve depresyon ortaya çıkar. İntoleransı saptamak için diyetisyen takibi altında olmak gerekir.

* 'Sumo güreşçisi diyeti kilo aldırır'. Kahvaltıyı atlıyor ve düzensiz besleniyorsanız sumo güreşçisi diyeti yapıyor olabilirsiniz.

* Susuzluk ++++bolizmayı yavaşlatır. Günde 1.5 litreden daha fazla su için.

Öğün atlamak kilo aldırır.

* Düzenli kahvaltı yapmak kilo artışını önler.

* Fransızlar gibi yaşamak şişmanlığı önler.

* Yürüyüşü yaşantıya eklemek kilo artışını önler.

* Yemekleri yavaş yemek ++++bolizmayı hızlandırır.

* Öğün atlamak kilo aldırır.

* Kronik stres kilo artışı yapar.

* Uyku problemleri ++++bolizmayı etkiler.

* Çay, kahve, kola tüketimi ++++bolizmayı yavaşlatır. Karın bölgesinde yağlanma ve sindirim sorunları görülür.Günlük maksimum 1 kahve, iki fincan çay içmek gerekir.

* Alkol ++++bolizmayı yavaşlatır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort şirinevler escort ataköy escort avcılar escort esenyurt escort
tüp mide ameliyatı saç ekimi tüp bebek tedavisi estetik diş ve ağız sağlığı hastanesi hair transplantation turkey
Üst